Mijn HappyNurse     Mijn HappyNurse

Lettergrootte: A-AA+

De betere thuiszorg.

Referenties

 

Mevrouw Jansen uit Deventer, CLIENT van HappyNurse sinds enkele maanden

Mijn zoon heeft me overtuigd om over te stappen naar HappyNurse. En wat een verademing: ik wist niet dat het zo ook kon. Hij zei het al! Ik heb nu drie eigen HappyNurses! En met hen maak ik afspraken hoe laat ze komen, en dan zijn ze er ook. Altijd! Het zijn zulke fijne en vrolijke meiden. Ze geven me altijd goede adviezen en stimuleren me veel zelf te doen. Daar moest ik eerst een beetje aan wennen maar nu ben ik ze daar zo dankbaar voor. Ik had niet voor mogelijk gehouden dat ik mezelf ooit weer helemaal zou wassen en aankleden. En als het echt niet gaat, zoals met die steunkousen, dan helpen ze me. En ze letten ook goed op dat ik de goede medicijnen neem want daar ben ik zelf een beetje onhandig in. Laatst kwamen ze met zn drieën samen met hun bazin op de thee en brachten ze een kerststol mee, dat was zo gezellig! Ik raad iedereen aan HappyNurse te nemen als ze thuiszorg nodig hebben!

 


 

Dr. Van den Berg, HUISARTS in een van de wijken waar een wijkteam van HappyNurse actief is

HappyNurse is zon partij die écht het belang van de cliënt voorop stelt en ze met respect behandelt. Ze kénnen de patiënten. Met een gerust hart verwijs ik mijn patiënten door naar HappyNurse. Ze houden mij goed op de hoogte als ze verandering zien in de situatie van de patiënt en schakelen mij in als ze denken dat een medicatiedosering bijgesteld zou kunnen worden bijvoorbeeld. De eigenaar van de vestiging werkt echt goed samen en is collegiaal en zeer deskundig. En ik kan toegang tot een dossier van een patiënt krijgen als het nodig is. Ze werken met een heel mooi systeem.

 


 

Mevrouw De Wit, WETHOUDER ZORG van een middelgrote gemeente

Sinds HappyNurse is gestart in onze gemeente kan ik merken dat er een frisse wind waait. De andere aanbieders van begeleiding kijken er ook wel goed naar. Met veel positieve energie maakt HappyNurse verbindingen tussen cliënten en de voorzieningen en instanties die wij hier hebben. Ik zie zelfs dat daardoor de samenwerking tussen de welzijnsorganisaties is verbeterd. Wat ik ook merk is dat onze burgers HappyNurse zien als een heel servicegerichte en kwalitatief goede partij. Wij hebben hen erkend als een van de belangrijkste dienstverleners die begeleiding kan bieden aan onze burgers.

 


 

Ineke Geel, HAPPYNURSE WIJKVERPLEEGKUNDIGE in West Brabant

Dit had ik veel eerder moeten doen. Ik had altijd al ideeën over hoe het beter moest in de thuiszorg maar bij de organisatie waar ik als leidinggevende werkte kwam er elke week wel weer een andere administratieve taak vanuit het hoofdkantoor waardoor ik gewoon de tijd niet had om mijn team goed aan te sturen. Ik werk al jaren met veel plezier in de zorg, maar sinds mijn start als HappyNurse wijkverpleegkundige bij HappyNurse voel ik pas echt dat ik mijn vak als wijkverpleegkundige goed kan uitoefenen. Ik onderschrijf de zorgvisie van HappyNurse volmondig. Zij begrijpen écht wat belangrijk is voor cliënten maar óók voor de zorgprofessionals. De aanvangstraining heeft mij ook veel geleerd, met name over goede indicatiestelling en hoe ik zorg met ondernemen kan combineren. Ik kan nu al mijn tijd besteden aan mijn cliënten en aan mijn team van verzorgenden en verpleegkundigen. Ik leg ook veel contacten met welzijnsorganisaties en huisartsen in de wijk. En ik heb maar weinig administratie te doen, dat regelt het service center van HappyNurse. Heerlijk, want dat is ook niet mijn sterkste kant! Als het nodig is, bel ik een collega-zorgondernemer, je staat er dus ook absoluut niet alleen voor.

 


 

Merel ten Have, HAPPYNURSE in een wijkteam sinds twee jaar

Ik had wel eens gehoord van Buurtzorg, en dat trok me wel aan maar ik vond het toch lastig om helemaal zonder leidinggevende te werken. Toen ik twee jaar geleden bij Ineke Geel aan de slag kon was ik direct overtuigd. HappyNurse, nou dat wil ik wel zijn! Wat mij vooral ook aantrok was dat je vaste cliënten hebt. Dus niet elke dag een andere route en maar doen wat mogelijk is in een paar minuten tijd bij vaak wild vreemde mensen waar je het huis niet kent maar een vaste route en vaste cliënten. Dat geeft me veel rust en ik merk dat ik veel blijer ben daardoor. We kunnen echt aandacht geven en onze eigen cliënten goed volgen. We werken altijd met zn drieën bij een cliënt en dat is fijn. Je draagt samen de verantwoordelijkheid. Voor cliënten is het ook veel fijner en veiliger. En wat ik zo fijn vind: ik kan zelf bepalen op welke tijd ik met cliënten afspreek. Ik voel me heel gewaardeerd en serieus genomen. Ook door de trainingen die ik regelmatig kan volgen. Als ik me niet helemaal meer bekwaam voel in een voorbehouden handeling, kan ik zo naar een HappyCampus trainingsdag en dan leer ik weer even de laatste protocollen en kun je oefenen op fantoompoppen. Bijvoorbeeld katheteriseren van een vrouw, ik blijf het lastig vinden, maar ik voel me zekerder door het regelmatig oefenen en het gaat ook heel goed de laatste tijd. Overigens als ik het Ineke zou vragen zou ze mij bij andere cliënten indelen. Bijvoorbeeld wondenverzorging, daar ben ik echt goed in. Maar ik vind het ook goed om mezelf te blijven verbeteren en breed inzetbaar te blijven.

 


 

Marcel van Driel, ZORGINKOPER bij een ZORGVERZEKERAAR in Noord Nederland

HappyNurse is een waardevolle aanvulling op de bestaande zorgaanbieders. Het is HappyNurse gelukt om een sterke formule te bouwen rondom gepassioneerde lokale zorgondernemers. Zorgondernemers die in kleine teams werken zijn meer betrokken bij de verzekerden en ook veel beter in staat de zorgonafhankelijkheid van onze verzekerden te verbeteren. Ze weten als ondernemer tenslotte als geen ander wat het betekent om self supporting te zijn. Hun mindset is gewoon goed. En onze verzekerden prijzen HappyNurse om hun servicegraad. Kijk, dat verkopen wij graag als zorgverzekeraar!

Het is ook goed dat HappyNurse consolidatie in de markt bewerkstelligt. De laatste jaren zijn thuiszorgbureaus als paddenstoelen uit de grond gekomen. Veelal worden dat onderaannemers want wij kunnen onmogelijk al die kleine partijtjes contracteren, maar de kwaliteitsbewaking is dan weer lastig. Met een eenduidig zorgconcept voor lokale spelers voegt HappyNurse echt iets toe aan de markt én hebben we één landelijke speler te contracteren die de kwaliteit van kleinschaligheid levert!

 


 

Stefanie Bartels, TRANSFERVERPLEEGKUNDIGE bij een ziekenhuis in de Randstad

Afstemming met HappyNurse is altijd erg goed en snel. Ik vind het fijn dat ik altijd de verantwoordelijke wijkverpleegkundige direct aan de lijn krijg. Zij begrijpt ook de urgentie en zet als het nodig is alles op alles. Ik heb nog nooit meegemaakt bij HappyNurse dat het niet lukte. Ook in de weekenden en avonden! Onlangs nog lukte het mij op een vrijdagmiddag om 17:15 niet meer om de voorkeursthuiszorg van een patiënt te regelen. Ik heb de patiënt voorgesteld om het bij HappyNurse te proberen omdat ik vermoedelijk HappyNurse nog wel te pakken kon krijgen. En inderdaad! Dezelfde avond was alles nog geregeld. Ik begreep later dat hij super blij was met HappyNurse, want hij stuurde mij een kaartje om me te bedanken! En het mooie was dat wij ook weer direct een bed beschikbaar kregen!